ZSP REDA

interest calculator loan Kształcenie na najwyższym poziomie
poniedziałek, unsecured loans with bad credit 24 października 2016 20:58

 

Uroczyste rozdanie indeksów w Liceum Ogólnokształcącym dla Dorosłych

W związku z rozpoczynającą się sesją egzaminacyjną w liceum dla dorosłych 25 listopada 2016 roku miało miejsce uroczyste rozdanie indeksów. Wszystkim słuchaczom życzymy wytrwałości w przygotowywaniu się do zaliczeń a także powodzenia na egzaminach. Ostatnie egzaminy odbędą się 16 grudnia.

 

1 2

 

3 7

 

8 6 10

 

13 15

 

17 16 11

 

Autor:p. A. Siepetowska

 

 


 

John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika, bowiem nie przekonamy klienta do zakupu produktu/usługi jedynie samym zdjęciem i kilkoma szablonowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś w dobie technologii multimedialnej często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawej grafice.

Na szkoleniu w Liceum Promocji i Biznesu nauczysz się tworzenia skutecznych tekstów reklam oraz efektywnych tekstów informacyjnych. Zobaczysz jak tworzyć przykuwające uwagę hasła/slogany i zapadające w pamięć nazwy produktów. Jednakże copywriting to nie tylko pisanie. To również praca nad koncepcją, której wyrazem jest także tekst.

Do czego przygotowuje mnie te szkolenie?

Skuteczna reklama zaczyna się od dobrego i ciekawego pomysłu. Na szkoleniu będziesz próbował uwalniać się od dosłownego myślenia, poznasz techniki generowania pomysłów, nauczysz się posługiwania personifikacją, metaforą, antonimem, czy alegorią.

Cel szkolenia: słuchacz będzie potrafił napisać każdy tekst marketingowy (opisy produktów, scenariusze reklamowe, teksty promocyjne).

Forma: interaktywne warsztaty z ćwiczeniami, z natychmiastową informacją zwrotną i indywidualnymi poradami.

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego szkolenia?

  • Poznasz metody copywritingu;
  • Dowiesz się, jak tworzyć różne rodzaje sloganów reklamowych;
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne hasła reklamowe;
  • Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorcy;
  • Dowiesz się, jak pisać zrozumiale oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
  • Poznasz elementy, jakie powinien zawierać doby tekst;
  • Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych.
  • FOT6551 WP 20161118 19 00 02 Prowhat-is-a-copywriter-1024x768
  • Autor: p. G. Wołosewicz
  •  

  •  

CELE plaza hotel new york I ZAŁOŻENIA (pobierz)

PROGRAM SZKOLEŃ (pobierz)

SZKOLENIE „STRATEGIA REKLAMY”

2

„REKLAMA jest jak klamka, to ona otwiera

Ci DRZWI DO RYNKU”

Celem Reklamy jest komunikacja firmy z klientem: informowanie o produktach pojawiających się na rynku, wzbudzanie zainteresowania nimi oraz nakłanianie do zakupu. Przedsiębiorstwo pragnie zatrzymać pozyskanych klientów oraz zdobywać nowych, przezwyciężając konkurencję. Celem informacji przekazywanych przez reklamę jest kreowanie potrzeb konsumentów oraz kształtowanie pozytywnego wyobrażenia o firmie, której ta reklama dotyczy. Wraz z rozwojem nowych technologii pojawiły się również nowe kanały i nośniki reklamowe. Umiejętność właściwego rozpoznania i doboru najskuteczniejszych z nich stała się szczególnie ważna. To, czy zależy nam bardziej na działaniach promocji sprzedaży, e – marketingu, reklamie typu ambitne media, czy interaktywnej, powinno być uzależnione od tego, jaki środek przekazu szybciej i łatwiej dotrze do naszej grupy docelowej. Doświadczenie nauczycieli - trenerów pozwoli Ci przeprowadzić strategicznie zaplanowaną kampanię, która szybko przyniesie pozytywne rezultaty. Dzięki szkoleniu przygotowanemu w ramach programu w Liceum Promocji i Biznesu zaczniesz myśleć o reklamie w kategorii efektywności, przyszłych zysków, prognoz sprzedaży, zbudowania marki i walki o lojalnych klientów.

Do czego przygotowuje mnie te szkolenie?

Szkolenie z zakresu strategii reklamy przygotowuje uczestników do optymalizacji kosztów kampanii reklamowej, opracowania metod dotarcia do różnego typu odbiorców poprzez reklamę. Uczestnicy zostaną przygotowani również do określenia profilu odbiorcy reklamy oraz tworzenia kreatywnych i efektywnych strategii reklamowych poprzez warsztaty twórcze: komunikacja słowem, tworzenie reklam obrazem, wybrane formy współczesnej reklamy. Zagadnienia poruszone na szkoleniu zwrócą także uwagę na aspekty techniczne, które są przydatne przy realizacji reklamy.

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego szkolenia?

Udział w szkoleniu „Strategia reklamy” pomoże Ci:

  • zrozumieć   zasady efektywnego doboru nośników i mediów do przyjętej strategii reklamy,
  • dowiedzieć się, pozyskać i przetwarzać informacje niezbędne do realizacji reklamy,
  • określać mechanizmy wpływające na tworzenie reklamy,
  • organizować emisję reklamy w mediach,
  • sporządzać plan przebiegu kampanii reklamowej w mediach zgodnie z przyjętym budżetem,
  • dowiedzieć się, jak współpracować z domami mediowymi i agencjami reklamowymi
  • oceniać skuteczność reklamy na podstawie badań rynkowych oraz określać jej efektywność.
  • 1 2
  • 3 6
  • 7 4 5

 

SZKOLENIE

„PODSTAWY KOMUNIKACJI”

„Podstawą każdej relacji jest KOMUNIKACJA”

Wielu przedsiębiorców uważa, że do sprawnego funkcjonowania firmy i stworzenia dobrego wizerunku marki, potrzebne są jedynie odpowiednie działania marketingowe. Tymczasem, aby realizować jak największe zamówienia i jak najlepiej sprostać oczekiwaniom klientów, potrzebna jest efektywna komunikacja wewnątrz firmy. Stanowi ona podstawę zasadniczych funkcji organizacji, takich jak sprawowanie kontroli, motywowanie oraz informowanie.

              Kiedy wypowiadamy się lub podejmujemy działania, cały czas komunikujemy coś na swój temat. Każdy człowiek ma unikalny styl komunikacji, który przejawia się w tym, co i jak mówi. Zrozumienie własnego stylu jest pierwszym krokiem do efektywnej komunikacji z innymi ludźmi. Szkolenie w ramach programu Liceum Promocji i Biznesu pozwoli da Ci nowe spojrzenie na to, jak się komunikujesz w życiu codziennym i zawodowym.

Umiejętność komunikacji w życiu staje się coraz ważniejsza:

  • pomimo intensywnego wykorzystania nowych technologii to, co chcemy osiągnąć, w znacznym stopniu zależy od naszych zdolności pozytywnego oddziaływania na innych,
  • umiejętność komunikacji wykorzystujemy w niezliczonych sytuacjach zawodowych, jak i prywatnych: wtedy, gdy oceniamy pracownika, czy negocjujemy, uzgadniamy opinie, chcemy wpłynąć na innych, żeby wsparli nas w wykonaniu zadania, gdy prowadzimy spotkania lub bierzemy w nich udział,
  • przez nauczenie się zasad komunikacji możemy osiągnąć więcej. Nauczyciele – trenerzy w Liceum Promocji i Biznesu na szkoleniu zrobią to w krótkim czasie, przy mniejszym wysiłku i stresie.

 

Do czego przygotowuje mnie te szkolenie?

Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników podstawowej wiedzy z zakresu nowoczesnych technik i metod efektywnej komunikacji w codziennej działalności zawodowej, jak i w kontaktach ze współpracownikami. Warsztaty w praktyczny sposób przygotowują uczestników do pełnienia ról przywódczych pozwalających na budowanie skutecznych relacji z pracownikami. Liczne ćwiczenia podczas szkolenia uczą metodycznego rozwiązywania problemów w komunikacji wewnątrz firmy. Zagadnienie poruszone na szkoleniu pozwolą Ci zrozumieć swój styl komunikacji.

 

 

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego szkolenia?

Udział w szkoleniu „Podstawy komunikacji” pomoże Ci:

  • poznać korzyści, jakie wynikają z dobrej komunikacji dla relacji z ludźmi,
  • poznać elementy, składające się na efektywną komunikację.
  • dowiedzieć się, jak przezwyciężać bariery utrudniające komunikację.
  • dowiedzieć się, jak formułować precyzyjnie komunikaty, aby być zrozumianym.

 

1 2

3 4

5 6

7

 

logoaefslogo ea

Copyright local seo services © Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie

Komunikat. seo services Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. ×