ZSP REDA

Konkursy
JESTEŚMY W FINALE!
poniedziałek, 21 listopada 2016 17:00

23Uczniowie klasy IV b technikum organizacji reklamy wzięli udział w Pomorskim Festiwalu Krótkich Filmów o HIV.

Organizatorem Festiwalu jest Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku oraz Polskie Towarzystwo Oświaty Zdrowotnej. Celem jest przekazanie informacji dotyczących zasad profilaktyki HIV/AIDS, promowanie odpowiedzialności za własne życie i zdrowie oraz szacunku wobec siebie i innych, integrowanie środowisk szkolnych i inspirowanie ich do działań w zakresie profilaktyki zdrowotnej poprzez kontakt ze sztuką i aktywność artystyczną.

Komisja Konkursowa Pomorskiego Festiwalu Krótkich Filmów o HIV wyłoniła dziś, po bardzo długich i niezwykle trudnych obradach, filmy, które wezmą udział w uroczystym finale Festiwalu. Odbędzie się on 29 listopada br. w Sali kinowej „Warszawa” w Gdyńskim Centrum Filmowym. Finał będzie się składał z 2 części – m. in. projekcji filmów konkursowych oraz Panelu Edukacyjnego, na który złożą się prelekcje specjalistów w dziedzinach: profilaktyki HIV/AIDS oraz tworzenia profesjonalnych materiałów filmowo-telewizyjnych.

Jak podaje Komisja Konkursowa Eliminacji I etapu - poziom był bardzo wysoki i wyrównany, tym bardziej gratulujemy Naszym uczniom zakwalifikowania się do finału. Trzymamy kciuki na finale i życzymy owocnego dnia podczas Festiwalu.

 

 
Szkolenie z copywritingu
poniedziałek, 21 listopada 2016 11:22

John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika, bowiem nie przekonamy klienta do zakupu produktu/usługi jedynie samym zdjęciem i kilkoma szablonowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś w dobie technologii multimedialnej często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawej grafice.

Na szkoleniu w Liceum Promocji i Biznesu nauczysz się tworzenia skutecznych tekstów reklam oraz efektywnych tekstów informacyjnych. Zobaczysz jak tworzyć przykuwające uwagę hasła/slogany i zapadające w pamięć nazwy produktów. Jednakże copywriting to nie tylko pisanie. To również praca nad koncepcją, której wyrazem jest także tekst.

Do czego przygotowuje mnie te szkolenie?

Skuteczna reklama zaczyna się od dobrego i ciekawego pomysłu. Na szkoleniu będziesz próbował uwalniać się od dosłownego myślenia, poznasz techniki generowania pomysłów, nauczysz się posługiwania personifikacją, metaforą, antonimem, czy alegorią.

Cel szkolenia: słuchacz będzie potrafił napisać każdy tekst marketingowy (opisy produktów, scenariusze reklamowe, teksty promocyjne).

Forma: interaktywne warsztaty z ćwiczeniami, z natychmiastową informacją zwrotną i indywidualnymi poradami.

Jakie umiejętności nabędę po odbyciu tego szkolenia?

  • Poznasz metody copywritingu;
  • Dowiesz się, jak tworzyć różne rodzaje sloganów reklamowych;
  • Nauczysz się tworzyć skuteczne hasła reklamowe;
  • Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorcy;
  • Dowiesz się, jak pisać zrozumiale oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;
  • Poznasz elementy, jakie powinien zawierać doby tekst;
  • Zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych.
  • FOT6551 WP 20161118 19 00 02 Prowhat-is-a-copywriter-1024x768
  • Autor: p. G. Wołosewicz
  •   
 
Szkolny etap OLIMPIADY PROMOCJI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

 

  W piątek 18 listopada w szkole odbył się szkolny etap OLIMPIADY PROMOCJI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA.

Do Olimpiady przystąpiło 22 uczniów . Z przyjemnością informuję,że zwycięzcami etapu szkolnego zostały dwie uczennice :

         NATALIA MACHAŁA  kl.IIIB L

         PAULINA TRZCIŃSKA IIA T

 Tym samym obie uczennice zakwalifikowały się do etapu rejonowego.

Uczennicom GRATULUJE !!

W naszym powiecie organizatorem Olimpiady jest PCK Wejherowo

 Celem olimpiady jest wykształcenie wśród młodzieży szkolnej potrzeby dbania o własne zdrowie oraz kształtowanie umiejętności niezbędnych do ochrony i doskonalenia zdrowia poprzez:

a.                   rozbudzanie zainteresowania własnym zdrowiem i problematyką prozdrowotną;

b.                   prowadzenie edukacji dot. czynników zagrażających zdrowiu oraz sposobów ochrony zdrowia;

c.                    inspirowanie młodzieży do podejmowania na terenie szkoły lub poza nią różnych działań promujących zdrowy styl życia.

20161118 085903 20161118 085913

20161118 085920     Autor: p. B. Bogalecka

 

 

 
Szkolny etap OLIMPIADY PROMOCJI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA

 

  W piątek 18 listopada w szkole odbył się szkolny etap OLIMPIADY PROMOCJI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA.

Do Olimpiady przystąpiło 22 uczniów . Z przyjemnością informuję,że zwycięzcami etapu szkolnego zostały dwie uczennice :

         NATALIA MACHAŁA  kl.IIIB L

         PAULINA TRZCIŃSKA IIA T

 Tym samym obie uczennice zakwalifikowały się do etapu rejonowego.

Uczennicom GRATULUJE !!

W naszym powiecie organizatorem Olimpiady jest PCK Wejherowo

 Celem olimpiady jest wykształcenie wśród młodzieży szkolnej potrzeby dbania o własne zdrowie oraz kształtowanie umiejętności niezbędnych do ochrony i doskonalenia zdrowia poprzez:

a.                   rozbudzanie zainteresowania własnym zdrowiem i problematyką prozdrowotną;

b.                   prowadzenie edukacji dot. czynników zagrażających zdrowiu oraz sposobów ochrony zdrowia;

c.                    inspirowanie młodzieży do podejmowania na terenie szkoły lub poza nią różnych działań promujących zdrowy styl życia.

20161118 085903 20161118 085913

20161118 085920     Autor: p. B. Bogalecka

 

 

 
Szkolny Konkurs Przedsiębiorczości Powiatu Wejherowskiego
poniedziałek, 21 listopada 2016 10:24

W ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Polsce odbył się 18.11.2016 r. w ZSP nr 2 Wejherowie Szkolny Konkurs Przedsiębiorczości Powiatu Wejherowskiego. W konkursie udział wzięli uczniowie szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu wejherowskiego. Naszą Szkołę reprezentował zespół składający się uczniów klasy III technikum organizacji reklamy. 

 Celem konkursu jest propagowanie wiedzy o przedsiębiorczości oraz kształtowanie i promowanie pro biznesowych postaw wśród młodzieży. Zespoły uczniów sprawdzili w nim swoją wiedzę i umiejętności, mierząc się z praktycznymi zastosowaniami narzędzi przedsiębiorczości oraz spróbowali swoich sił w prezentacji.

Konkurs przebiegł etapami. Etap I polegał na rozwiązaniu testu składającego się z 15 pytań. Drugie zadanie polega na przygotowaniu krótkiej prezentacji handlowej produktu/usługi w sposób zachęcający dla potencjalnego klienta. Z kolei w trzecim zadaniu uczniowie  dokonali analizy SWOT dla przedstawionego przypadku (case study).

Mimo, iż nie udało się Nam uplasować na podium, to na pochwałę zasługuje wykonanie i prezentacja zadania drugiego i trzeciego. Uczniowie wykazali się wielkim zaangażowaniem, pomysłowością i kreatywnością, co zostało dostrzeżone ze strony Jury.

 1  3

 4  6

 7  8

 

 Autor: p. G. Wołosewicz

 

 

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona refused credit 10 z 27

logoaefslogo ea

Copyright local seo services © Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Redzie

Komunikat. loan payment calculator Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. ×